Door slimme online marketing campagnes weten we de juiste doelgroep te bereiken voor No Monkey Business. Wil jij weten hoe Digital Inside dit heeft georganiseerd? Check dan de onderstaande case.
No Monkey Business
Het vinden van eigenaren met een succesvol Tech bedrijf die hun bedrijf willen verkopen was de klantvraag. Eenmaal gevonden, ervoor zorgen dat ze contact op nemen met No Monkey Business. Dat was het doel van de samenwerking met No Monkey Business.
Hoe No Monkey Business een succes werd
Bij de start van de samenwerkingen zijn alle contactopties op de website meetbaar gemaakt en gekoppeld aan de verschillende online marketingkanalen. Zo wisten we precies welke kanalen zorgen voor de conversies. Zonder het meetbare conversies is het schieten met hagel en dat is precies wat we niet willen. Voor No Monkey Business is er vervolgens gestart met een doorlopende campagne op de volgende kanalen:
Met deze multichannel benadering is de juiste doelgroep gevonden (Google search en LinkedIn Ads) en vervolgens via slimme retargeting continue onder de aandacht gebleven (Display, Social Media en YouTube). De campagne uitingen zijn ontwikkeld door onze partner Peppermint Media.
Vanaf de start waren de campagnes al meteen succesvol. In Google Analytics zagen we kwalitatief goed verkeer komen op de website, die ook lang op de website actief was. Lekker om zo te starten, maar inmiddels weten wij dat we pas echte groei realiseren voor klanten door vanuit hier verder te optimaliseren. Hoe Digital Inside dit heeft gedaan? Nou, zo:
Natuurlijk zijn goede campagne resultaten mooi, maar het kan altijd beter. Het creatieve team van No Monkey Business is continu bezig met nieuwe proposities. Met deze nieuwe proposities kon Digital Inside de campagnes steeds weer een nieuw leven in blazen en zo continue onder de aandacht blijven bij tech ondernemers. Hierdoor blijven de campagnes van No Monkey Business steeds positief opvallen bij de doelgroep en kon Digital Inside zorgen voor een continue stroom aan nieuwe leads.
lagere kosten per klik
meer conversie uit Google Ads
verbetering totale conversie
De kosten op Google Ads zijn ontzettend gedaald met daarbij veel meer conversies. Ruim 63% meer dan voorheen. Verder is er een totale verbetering van de conversie met 102%. Maar of we al klaar zijn? Zeker niet. Ondanks de behaalde groei is er nog veel meer mogelijk. Digital Inside blijft verder optimaliseren om de resultaten nóg verder te verbeteren.
Ook online groeien? Neem contact met ons op“Digital Inside blijft continu scherp op nieuwe digitale kansen. In het maandelijkse dashboard kan ik als klant goed de performance in gaten houden.”
Guido Tijmensen
Managing Partner