Wij helpen jou om jouw data stap voor stap beter te begrijpen zodat jij hier gebruik van kan maken voor de groei van jouw bedrijf.
Data heeft pas waarde als je begrijpt wat het betekent voor jouw business. Vanaf dat moment kan je campagnes sturen op basis van de feiten, in plaats van een onderbuikgevoel. Daar heb je een goede aanpak voor nodig. Een digital marketing dashboard met alle conversies, plus goede schaalbare marketing automation software. Het klinkt zo normaal voor ons. Heeft jouw bedrijf dit nog niet voor elkaar? Dan is het tijd voor data en automation. Wat voor hulp je ook nodig hebt, wij helpen je graag! Dit doen we via de volgende zes stappen:
De eerste stap is de audit van de huidige situatie. Wij controleren de huidige instellingen, tools en verschillende databronnen. We starten de samenwerking met een audit op vijftien verschillende datapunten.
Vervolgens maken wij een meetplan om een goede start te maken. Hierin staan de belangrijkste conversies, instellingen, waarde en naamgeving.
De conversies stellen we in en koppelen we aan de CRM-data waar dat mogelijk is. Het meetplan wordt dus gerealiseerd. We gebruiken Google Analytics als basis en Google Tag Manager als tool om de doelen in te stellen.
Je wilt natuurlijk alle successen op een rijtje hebben. Daarom maken wij een dashboard om de belangrijkste inzichten te rocken en de hoofd KPI’s te verzamelen in een realtime dashboard.
De organisatie wordt schaalbaar. Met slimme software zorgen we voor nieuwe kansen in de customer journey. Dit is marketing automation software en gaat verder dan alleen online marketing.
Tot slot gaat jouw eigen klantteam aan de slag met analyseren en optimaliseren.
Om onze marketing & sales perfect te laten samenwerken maken wij gebruik van het Customer Relationship Management-systeem HubSpot.
Het maken van displays voor display advertising is een tijdrovende klus. Gelukkig wordt dit met de AI van Creatopy een stuk gemakkelijker.
ActiveCampaign is dé aangewezen tool voor email-marketing en marketing automation.
Veel herhalende activiteiten die je nog handmatig uitvoert? De kans is groot dat je ze kan automatiseren door middel van Zapier.
Data speelt een hoofdrol in de groei van bedrijven. Binnen ieder bedrijf of organisatie is er namelijk data beschikbaar. Maar wordt deze data altijd volledig benut door automatisering? Data helpt jou om voorbereid te zijn op veranderingen in de toekomst binnen de huidige digitale wereld.
Je hebt data in handen van onschatbare waarde. Het geeft jou namelijk handvatten om besluiten te nemen en juist daarom is deze data zo waardevol. Als je de data volledig benut, kan je exponentieel versnellen. Bedrijven en organisaties die hun data gebruiken om dit toe te passen in hun bedrijf, blijven interessant en relevant. Het zorgt voor een uitstekende klantbeleving.