De beste CRM-software voor marketing automation
Als je van leads ook klanten wil maken is een goed CRM-systeem onmisbaar. De CRM-module van HubSpot vinden wij het beste CRM op de markt. Je kan gemakkelijk de gegevens van leads, prospects en klanten bijhouden. Daarnaast heeft het een handig dashboard waarmee je resultaten goed kan monitoren.
Al meer dan 50 bedrijven gingen je voor. Check hieronder een aantal van de successen waar we extra trots op zijn! Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk hier dan al onze cases.
Wat HubSpot CRM beter maakt is dat het meteen belangrijke bedrijfsgegevens aan een account koppelt, zoals de gemiddelde omzet en aantal werknemers van een bedrijf. Verder kan je het CRM-systeem koppelen aan je Outlook of Gmail agenda en interactie op je mails bijhouden. Interacties? Jazeker, je kan precies zien wanneer een potentiele klant een voorstel van je opent. Zo weet je het juiste moment om contact op te nemen.
Het beste aan HubSpot vinden wij dat het ideaal is voor marketing automation. Wil je geautomatiseerde follow-up mails sturen? Of een melding krijgen wanneer een prospect op je website zit? Het kan allemaal. Dat maakt Hubspot CRM perfect voor bedrijven die willen groeien door middel van online marketing.
De basis versie van HubSpot CRM is helemaal gratis. Op het moment dat je aan de slag gaat met de marketing automation opties van HubSpot dan zijn er kosten voor de meer geavanceerde modules. Dit zijn bijvoorbeeld chatbots, lead nurturing programma’s en automatische workflows.
Heb je op dit moment nog geen CRM-systeem, dan is er geen reden om te wachten met een account aan te maken voor HubSpot CRM.
HubSpot is de bedenker van de Inbound Marketing–methodologie. Het gratis HubSpot CRM is dan ook uit te breiden met fantastische modules, zoals de Marketing Hub, Sales Hub en Service Hub. Met deze aanvullingen kunnen we je marketing en sales perfect op elkaar laten aansluiten.
Digital Inside gebruikt zelf natuurlijk ook HubSpot en wij helpen andere bedrijven met de implementatie van de verschillende modellen. Van het HubSpot CRM tot en met geautomatiseerde workflows om van je leads ook klanten te maken.
De scan ontvang je meteen in je mailbox en kan je op elk moment starten. Na het doorlopen van een aantal vragen over marketing, branding, strategie en data ontvang je de uitkomsten in een rapport in je mailbox.
Verstuur het onderstaande formulier. Dan nemen we contact met je op voor een eerste vrijblijvende afspraak.