Hulp nodig met het instellen van Google Analytics (GA4). Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen met o.a.
Met Google Analytics maak je jouw website gegevens eenvoudig inzichtelijk. Met behulp van deze inzichten zie je wat er goed gaat, en waar verbetering nodig is. Als je in Google Analytics ook doelen instelt, dan kun je hier een waarde aan toewijzen en je ROI meten en verbeteren. Als je helder hebt welke statistieken voor jouw bedrijf interessant zijn, dan kun je juíst die statistieken bekijken voor de meeste waardevolle inzichten waar je echt mee verder kunt.
Combineer hier data uit verschillende kanalen, zoals Google Ads, en zie het effect van jouw online campagnes. Hiermee krijg je helderheid in voortgang en KPI’s. Alle gegevens en data uit Google Analytics kunnen in een inzichtelijk dashboard worden gezet waarmee we de strategie aanpassen aan het gedrag van jouw bezoekers.
Al meer dan 50 bedrijven gingen je voor. Check hieronder een aantal van de successen waar we extra trots op zijn! Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk hier dan al onze cases.
Wij helpen dagelijks organisaties bij het goed instellen van Google Analytics 4 (GA4).
Hierbij doorlopen we de tool volledig en stellen ook alle aanvullende instellingen voor je in.
Conversies meten we door gebruik te maken van Google Tag Manager. Met deze Google tool kunnen we ook complexere triggers goed instellen. Denk hierbij aan een chat of een formulier waaraan geen bedanktpagina is gekoppeld.
Web Analytics vormt de basis voor website inzichten en conversie optimalisatie. Wij hebben een aantal voordelen van Google Analytics op een rijtje gezet:
Google Analytics is dé tool om allerlei website statistieken in te zien. Pas als jij weet hoe websitebezoekers zich gedragen op je website kun je hier je strategie op aanpassen om een zo hoog mogelijke ROI te halen en online nog meer te groeien.
Met Google Analytics meet je zowel harde als zachte doelen. Een aankoop, maar bijvoorbeeld ook een contactmoment of een brochuredownload. Deze doelen kun je als conversies importeren naar Google Ads zodat je ook de waarde van dit kanaal kunt meten.
Google Analytics is ontzettend goed te koppelen met o.a. Google Tag Manager, Google Ads en Search Console.
Met Google Analytics kun je eenvoudig een breed scala aan doelgroepen instellen. Vervolgens koppel je deze doelgroepen weer aan Google Ads om te targeten met jouw specifieke advertenties.
Naast Google Analytics stellen we tegenwoordig ook meteen de consent mode in. Dit wordt ook vaak de “cookie banner” genoemd.
Zonder de goede instellingen van een consent mode zie je veel minder conversies doorkomen in GA4 en in Google Ads.
De consent mode is zó belangrijk geworden dat wij het niet meer los zien van de andere Google Analytics instellingen.
De scan ontvang je meteen in je mailbox en kan je op elk moment starten. Na het doorlopen van een aantal vragen over marketing, branding, strategie en data ontvang je de uitkomsten in een rapport in je mailbox.
Verstuur het onderstaande formulier. Dan nemen we contact met je op voor een eerste vrijblijvende afspraak.
"*" geeft vereiste velden aan