Met ons B2B Lead Nurturing programma zorgen wij voor meer leads en klanten
De meeste bezoekers op je website kopen echt niet meteen je product of dienst. Met Lead Nurtering haal je meer resultaat uit de bezoekers van je website.
Wij zorgen er namelijk voor dat de potentiële klant zijn/haar gegevens achterlaat.
Vervolgens versturen we op het juiste moment de juiste informatie om ze warm te houden en er uiteindelijk klanten van te maken.
Al meer dan 50 bedrijven gingen je voor. Check hieronder een aantal van de successen waar we extra trots op zijn! Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk hier dan al onze cases.
Lead Nurturing B2B is letterlijk het “voeden van je leads”. Leads zijn bezoekers op je websites die gegevens achterlaten. Denk hierbij aan een download van een whitepaper, aanmelding voor een webinar of de aanmelding voor een nieuwsbrief. Uiteindelijk willen we van deze leads ook betaalde klanten maken. Dit doen we door met Lead Nurturing deze leads warm te houden met relevante content over jouw producten of diensten. Om relevant te blijven kijken we naar verschillende factoren.
Lead Nurturing programma’s kunnen we helemaal op maat inrichten. Deze programma’s noemen wij ‘workflows’. Dit zijn geautomatiseerde programma waarbij de boodschap en content aansluit op de fase in de Customer Journey. Goede voorbeelden die we vaak zien terugkomen zijn:
Nu denk je misschien ‘he, dit doen wij al redelijk’. Maar het wordt pas echt leuk om andere triggers te koppelen aan de specifieke workflow. Denk hierbij aan type industrie van de lead, aantal website bezoeken van de lead, functie van de lead en eerder contact met de lead. Allemaal input voor goede Lead Nurturing programma’s.
De scan ontvang je meteen in je mailbox en kan je op elk moment starten. Na het doorlopen van een aantal vragen over marketing, branding, strategie en data ontvang je de uitkomsten in een rapport in je mailbox.
Lead Nurturing zonder goede Marketing Automation software is als koken zonder fornuis. Je kan alles wel klaarzetten, maar echt lekker zal het niet smaken. Als je nu als bedrijf wel investeert in email marketing, whitepapers en content marketing, maar nog geen Marketing Automation software gebruikt, dan laat je gewoon kansen liggen.
Wij zijn gecertificeerd om Lead Nurturing programma’s te implementeren via HubSpot CRM. De software van HubSpot is gebaseerd op een Inbound Marketing strategie en volgens Capterra de beste software voor Lead Nurturing programma’s. Door HubSpot CRM te gebruiken ga je verder dan alleen Lead Nurturing B2B en laat je marketing en sales pas echt goed samenwerken.
Verstuur het onderstaande formulier. Dan nemen we contact met je op voor een eerste vrijblijvende afspraak.