Voor bedrijven die meer leads en klanten willen.
Wil jij meer leads en meer klanten uit je website halen? Dat kan tegenwoordig met Marketing Automation. Met Marketing Automation automatiseer je veel herhalende activiteiten, zoals chatgesprekken, e-mailmarketing, social media advertenties en andere advertenties. Mega doelgericht en heel efficiënt. Dit allemaal om klanten en prospects een persoonlijke ervaring te bieden en te zorgen voor meer leads en meer klanten.
Al meer dan 50 bedrijven gingen je voor. Check hieronder een aantal van de successen waar we extra trots op zijn! Op zoek naar meer inspiratie? Bekijk hier dan al onze cases.
Marketing Automation bestaat uit een aantal activiteiten die we slim laten samenwerken. Zo behaal je efficiënt en doelgericht meer leads.
Deze is natuurlijk nodig om (potentiële) klanten meer over je producten en diensten te vertellen. Dit is het kernpunt van alle marketing activiteiten.
Zonder goede online marketing kanalen geen bezoekers op je website. SEO, SEA, content marketing en social media marketing kunnen daarom niet ontbreken in de marketing automation strategie. De filosofie achter marketing automation is dat je met name inbound marketing kanalen (SEO en SEA) inzet, waarbij klanten al naar je product en of dienst op zoek zijn en alleen nog maar op jullie bestaan geattendeerd hoeft te worden.
Van de bezoekers op je websites gaan we leads maken. Dit doen we door slimme pop-ups, chats en whitepapers aan te bieden, met als doel de belangrijkste contactgegevens te ontvangen. Deze kunnen we vervolgens gebruiken in geautomatiseerde marketingprogramma’s.
Wist je dat 50% van de leads die gekwalificeerd zijn nog helemaal niet klaar is om te kopen? Deze leads gaan we enthousiast maken via een leadnurturing programma, zodat de kans op verkopen stijgt.
Gegevens van klanten en nieuwe leads leggen we vast in het CRM-systeem van HubSpot. HubSpot is de #1 marketing automation software en gaat veel verder dan andere CRM-systemen.
We stellen verschillende workflows in. Dit zijn schema’s met automatische acties die als doel hebben het aantal verkopen te verhogen. De acties binnen deze workflows hangen af van het gedrag van de potentiële klant, zodat de input die zij binnen krijgen past bij koopfase waarin ze zich bevinden.
Marketing automation gaat veel verder dan andere vormen van online marketing:
De scan ontvang je meteen in je mailbox en kan je op elk moment starten. Na het doorlopen van een aantal vragen over marketing, branding, strategie en data ontvang je de uitkomsten in een rapport in je mailbox.
Wij gebruiken de software van HubSpot voor de implementatie van marketing automation bij bedrijven. Waarom? HubSpot is een inbound-marketingtool met als doel leads om te zetten in klanten. Met de software van HubSpot heb je meteen een goed CRM-systeem en workflows, en kan je precies zien wat de optimale routes zijn om leads om te zetten in klanten.
Wil jij aan de slag met marketing automation? Als gespecialiseerd marketing automation bureau kunnen wij je helpen met alle benodigde activiteiten. Neem nu contact op voor vrijblijvende afspraak.
Marketing automation is interessant voor bedrijven die marketing en sales veel beter op elkaar willen laten aansluiten. Wil jij je marketing automation uitbesteden? Wij helpen je met:
Zo groei jij verder met jouw business!
Verstuur het onderstaande formulier. Dan nemen we contact met je op voor een eerste vrijblijvende afspraak.
"*" geeft vereiste velden aan